Sunday, November 21, 2010

Aku, 12 dan Cuti

Huh..syok gak eh men tulis2 camni..
Aku nak cite pasal kawan bek aku yang b'name cuti nih. Cuti ni baik orang nye, ramai org ske die. Tapi masalah nye die nih macam catalyst tok aku jumpe kawan baik aku lagi sorg, name die 12. Memang stiap kli lepak ngn cuti mesti jumpe ngn 12 la, wajib!~haha..agak cilake la rse nye sbenarnye..agagaga..
Tp t'jage kol 8 ke 10 ke..Mesti rase awal gile lg, cam sblum subuh je..haha..
So, kembali ke 2 alam..hah??!!!apsl t'sebut 2 alam rozmey(tbayang rambut die) lak!!!arghhhhhhhh!!!TIDAK!!
agaggaga..kembali ke alam mmpi ptt nye >,<"

3 comments:

  1. wah name kwn awk ngn kwn saye cm same jep lah bro. . .

    ReplyDelete
  2. haaa??same??
    adik bradik la tuh agak nye..
    best kn kawan ngn die??ahaks..

    ReplyDelete
  3. yupp best sangat2x smpai saye xsgup nak bpisah ngn dye. .kdg2 smpai sy nangis lau dye tgalkn saye. . sayang nye saye kt dyer ;(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...