Wednesday, November 24, 2010

Bile Kami Ketawa~

Gelak??ape la sangat ade dengan gelak ni kan..aku selalu t'pk, aku ngn kawan aku je ke gelak camni??
gelak smpi x t'kluar suare pastu kne smpi kne m'cangkung sbb nak b'diri sakit perut >,<"
gelak abis 1km pe segi leh dgr >,<"
smpi xleh control, msuk mall dok lepak kt butik leh gelak cam kt kdai mamak..aku ngn sorg kwn aku nih, da 2 ari b'turut-turut  gelak dan m'akibat kan pekara yg amat ANEH terjadi!!aku ngn die ilang sore, cilakak tol..urat belikat yg terletak die belakang tinge juge tersimpul mati..argghhh kenape jadi begini!!hehe..sume ni kerana percakapan yg x mendatang kan satu faedah tu la!!!
td time tgh lepak, mule2 kwn aku nih nak jge standard la sbb lepak kt tmpat org ramai..xnak gelak cam bese sbb die gelak unik ckit, SGT UNIK!!!n annoying je dgr..haha..
tgh syok2 ttbe 2 awek yg lepak dkat ngn ktorg, pndang kiri kanan..macam nak cari bulu ketiak y sgt halus ilang..
tapi tgk btol2, rupe nye die cari dari mane dtg  suare(gelak kwn aku tu la) yg amat aneh tu dtg!!!then, bile die da tau dorg borak2 + gelak, kui kui kui, pastu bla ngn reaksi muke yg runsing lagi ragu..aku pun khuatir melihat keadaan itu!!
camne la dak2 banda gelak eh, mybe dorg gelak smbil tutup mulut kot(fuk off!buruk tol care..hahah)??or gune anggota bdn len tok gelak??xkan la ketiak..
pastu klu golongan koperat cmne lak??kwn aku kte dorg gelak gune sideburn!!!WTF!!
hebat tol care dorg!!tepakse ak menuntut nih, sng ckit nak gelak kat org nnt..hoho..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...