Sunday, November 21, 2010

Empayar Ngeri

Aku selalu gak terpikir klu empayar ni ade camne la nsib kite eh.
Rse cam senang je nk handle tp payah sebenarnye..hahha..
Bape ari lepas ntah aku pun x ingat, kwn aku yg start nye. Mule2 cite pasal anaconda zaman dulu, pastu ikan keli besepah kat bandar jalan macam ikan dolphin. X ke gile camtu >,<"
Tapi ak xsure camne leh lepas pasal mnde nih..hoho..Bermula la pengembaraan kisah TAIK..
Kawan aku leh t'pikir camne klu taik jadi sumber penting kt dunia nih >,<"
Klu org nak jadi kaye, die kne jadi penghasil yg terbesar..perghhh rabak trus camtu. Orang leh beperang sbb nak dpt kn taik..haha..Main menu kt kdai sume drpd taik..perghhhh camne la nk mkn..mataik2!!
Yg xleh bla taik take over dunia lak. Ade plak khalifah taik, maharaja taik tentera taik.. Cube bayang president amerika tu taik skang.. Xke busuk america tuh..muahahhah.. Time nih la manusia b'tungkus lumus tok take over dunia semula.. Mula la sume pk strategy nk kalah kn taik2 nih..hahhaa..Time ni gak la, xyah ckp la dunia busuk camne!!Perggghhhhh mati la..Tp harap mnde ni x jadi la..Takut gak aku nk tgk sukan komenwel sume peserta die najis2..agagaggagaga..So, flush la pas korang melabur saham ye^^

p/s:tiada kne mngena ngn yg cirit n sembelit k!gambare!!

2 comments:

  1. ee taik tolll...tp comey r pic taik tu...wakakka...
    ne leh klo dunia ni diselubungi taik..nk solat cane???haih

    ReplyDelete
  2. ala cari je la p tmpt bersih..
    taik tkut air la..sbb kne air die ilang..hahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...