Thursday, November 25, 2010

Scream Scream Scream

Ade sesetengah org, die cakap xleh idop tanpe music..huh btol ke??abis dorg x mkn nsik ke??haah!!!mahkluk apakah kamu semua?!!!!ntah2 nnt dorg ni ngamuk kn, betukar jadi raksasa. 
Huaaaarrrrggghhhhhhhhhhh!!~attack bumi..mataik2, time tu hero-hero diperlukan. pe lagi, cam bese la SEMARAK KAN KUASA NAGAAAA!!DRAGON BOOSTER!!agagagaga..
aik, ni da lari tajuk y aku nk karang nih..sry2, k back to SCREAM things.
Sebenarnye ak ske dengar music2 scream nih, syok sangat!puas pun ade!and aku rse music dorg agak unique la. aku ske flow time dorg nynyi skjap soft, kjap scream kn, STYLE!
scream ni dpt release tension, dorg ni release tension ikot music la tuh. sebelum aku dgr screamo ni, aku dgr metal. music metal lagi keras dan lirk die kkdang psl setan, so, ak slow2 da dgr metal..haha.
screamo mmg la nmpk cam ganaz kn, tp lirik2 setengah band bt lirik yg cintan2 gak.
agagagaga..nmpk je jerit2 kn..kuang3..
tu yg aku plik npe org kte band yang nynyi lagu slow2 tu band jiwang..
metal pun ade yg jiwang klu nk tau, klu x ske band tu xyah la ckp die jiwang2. cakap band tu SAMPAH da la. cam x gune je ckp jiwang, org y cakap camtu mesti b'kapel gak kn??kn kn kn??
kapel tu kire jiwang da wey~budus~
time aku study aku ske dgr lagu cam nih, so, ak x dgr pape slain music nih..
coz ak klu study susah nk dpt klu dgr suare org poppek2..agaga..
aku ade t'pikir gak nk buat band screamo n aku nk jadi screamer die!!!perghhh bpk best!!
klu ade ari2 aku nk scream, bia la smpi xde suare pun.. asal kan aku puas!!heee~
OhhhHayyyyyy!!~
ni la band2 scream yg aku dgr~bagi aku la, ALESANA la pling best..haha
band ni la ak dgr yg pling byk men soft n scream stakat nih..
klu the used byk nynyi yg soft je tp still BESTTT!!
static lullaby lak selalu scream je, lg STYLEEE!!
agagaga..
screamo2 ni byk gile cover lagu artis len, ade certain lgu tu mmg cam sampah la bunyi nye..
hahha tp bile da di cover best plak dgr..n jadi lucu gak klu tau lgu sbenar die..agagaga..
orite!time to mandi~tata~goSCREAMOgo..
"once we like something just like it even other criticize bout it"

p/s: dgr lgu SCREAMO bukan bmakne anda EMO

1 comment:

  1. haha..
    mcm2..
    agree with that quote walaupun aku xpaham..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...