Monday, December 6, 2010

Cerita Warung Keropok..

Huh!stiap tahun ade jenis2 binatang sendiri..sume binatang tu lemah2 blake..
cume naga je yang agak hebat pekasa..aku lahir pada tahun kambing..
hurmm ape yang kambing bleh buat??ngeluarkan ketulan taik kecil saje..kenapa binatang lemah ni diguna kan..bak kate Eiichiro Oda~tuka la binatang tu mnjadi hebat..cam kambing aku tuh, jadi kambing b'gigi seperti saber tooth yang bleh mengeluarkan asid drpd bulu2 badan die..dan bleh menelan sekor gajah..kan gempak camtu!bru la orang x rendah kat sape yg lahir pd thun 1991!!!hohoho..baiklah mari mula kan..

hurmmm arak??antare mnde yang pling byk bwk kmusnahan kat remaja nih..truk2..
stitik arak, 40 xleh semayang x silap aku..da la aku dgr ceramah dlm radio..
pahala2 orang yg mabuk minum arak ni, x di bawa naik ke langit..kaw2 tuh..lgi satu kan..
ape yang puas nye klu mabuk??bukan kite rase pape pun..sedar2 dri mabuk kte lupe gak ape yg kite buat sblum nih..xde hasil tol..bek aku minum TEA BOH lgi nikmat!!haha..klu aku dibagi 2 pilihan la, minum arak or p merompak..bek aku p merompak, ade hasil ckit(walaupun msti ade ckp bek xyah amik due2, tp ni pilihan >,<") bleh joli plak tuh..waaaaa..jom p NY!!ak payung!hahah..sesungguhnya pelbagai dosa kite leh buat dgn hanye meminum arak nih..so, jauh kan ye diri anda dari arak..nak khyal2 pun p la cari brg len(sebaik2 nye xyah la khyal2 nih..jom bdota je sng..agaga)..

hah!lagi satu, kes men pempuan nih..aku rase cam x perlu gak kot..sesetengah kwn aku ade gak ajak p men2 pmpn nih..nak join je, t'pikir lak adik pmpn kat umah tuh..arghh!!cancel2~
camne la prasaan mak bapak klu tau anak pmpn die tuh pmpn murahan kn..perghhh hancur bderai la hati..anak yg disangke bek slame nih, rupe2 nye da jadi "plakon"!ade video 3gp lg tuh..agaggaga..aku tgk adik2 aku lepak ngn laki pun, naik mnyirap gak rase nye..ade plak gmba pgng2 tgn..xpe lg, upload lak kat mukebuku!!!lbih nih..(nsib bek dlte da, ak yg srh..haha)..
nsib baik x buat hal..sbb ade informer, buat mnde plik2 ckit..yarrrrrghh!!!abis la lunyai!!haha..
adik yang aku form1 tu msg laki pun aku maki..pndai da nk m'gatai noh!sepak kang..

bru2 aku tgk cite "pintu taubat"..cite pasal pkare romen2 ni la..pmpn tu bru skola, balak da keje..
laki tu bangang gak pe nye..ajak daktu p ponteng skola..da jadi bodoh dak pmpn tu^^..
yang lemak nye..ayat laki tuh "sepanjang hidup saya ini la saat yang pling bhagia, lepas jumpe awak"..eeeiiiii ayat nak 2nd round agak nye..(arggghhh rase nak tranjang je!!!)..
pastu ade satu scene, abg die kluar p banda naik kete..nmpk adik die nih ngan laki tuh, naik p hotel..abg die park kat tepi jalan jap, ape die mncarut pun ak x ingat..pastu blik umah..
x ke bangang abg die nih..klu aku tu, da naik da hotel tu p pukul laki tuh..
aku rase org len pun buat camtu..budus nye brader!!xyah jdi abg la sng..nak je aku bogel kan abg die, pastu ikat kt pokok bunga ketas, xyah bg kerengga..letak 10 ekor anjing kt ctu..hahha..
yang ak x paham, asal pmpn tu snggup nak brenti skola pastu ikot laki tuh..tu tanda sayang ke??fuk off~ klu sayang support la pmpn tu smpi abis blaja..bru btol!pas lme2 ikot laki tu, mula la
kne keje as GRO..haha..amik kau~rase kan bau2 hamis laki kat club tuh..gagaga..
lame2 die asyik kene bahan ngan laki tu, mule la lari blik umah mak die blik..
tp time ni sedih siot!!!blik2 mak die da meninggal dunia, bru je..perghhh x sempt mintak ampun..
lagi truk..mak die start skit, pastu die lari ngn laki x gune la..(pmpn tu pun xgune, same je) ..=)

tu je la aku nak cite kat post kali nih..hahah..renung2 kan la ye..
tp aku cite blik cite tuh, ak rase nak marah je..pasal laki n abg die tuh la..hahah..
xpe la aku akhiri post ni ngan beberape rangkap pntun ye...

ikan emas b'terbangan di udara,
terbang untuk mencari beras kuning,
jangan la  bermain bara,
klu xnak hilang kening..

tata~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...