Tuesday, December 21, 2010

ChinGu yaaaa!!!Ka Ja!!!!

ermmm..aku ngan geng2 aku..cuti ni asyik b'jalan je..duit xde pun main redah je!! aritu aku bebekal ngan rm30 p ke kuantan!! abis fighter da tuh..byar minyak g, makan g..arghhh gile2!! mybe kluar aku kne anta ke luar negara ngn rm100, idop lg kot!!wakakakaka..syok la bile lepak2 ngan kwn kn..kan kan kan???ktorg siang x kuar pun, klu ade pun ptg2 pastu malam bru ramai2 kluar..haha..dok gather men futsal la..x futsal karoke, x karoke dok lepak kedai makan je or men dota(x sume reti main)^^..tp sume kwn2 aku nih, sume nye cam x matang je..bukan macam, tp MEMANG x matang pun!!!gagagaga..still ktorg tau ape btol, salah~~ ntah bile nak matang kn?~ pikir2 ok gak camni, leh jdi cam cite "Grown Ups" tuh..style la, da lme x jmpe pastu gather~sgt style!!bile aku lepak ngn dorg nih..ade je mnde2 yang xpatut borak kluar, pe lg!bwahahahahaha la tgelak >,<" sgt skit prut la camni..da la ari2, nsib bek ketawa tu satu mnde yg bgus..weeeee~ org kate kwn yg bek, kwn yg jage ati kwn kn??aku rase kkdang mnde tu x btol la..sebab dlm group ktorg ni, mulut sume pakat lepas je >,<" klu trase tu nsib la, xde mse nak pujuk nye..tp kbanyakkan(99%) nye la, relak je..gagagagaga..lagi 1, ktorg cam x leh nk plan satu2 mnde, sbb selalu nye xkan jdi..klu nak pegi mne2, start kete, amik org, then trus gerak..ade duit or x, bwk loan la..gagagga..but will we have a bright future if we keep like this??ermmm..mybe our roads will help us grows up nicely!!!through our experience^^
i hope all of my friends including me will choose a good path~~~yeorobun saranghaeeeeeee!!!!hehe..

3 comments:

  1. RM100..? klu kau pg indon blh uh survive kot.. haha..

    ReplyDelete
  2. rm30?? mam pe jela 2 agknye..hurmm

    ReplyDelete
  3. indon??pegi england pun leh idop la..
    hahaha..
    rm30-10 tggl rm20..tp mampu mkn mcD lg..agagga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...