Saturday, December 11, 2010

Halus n Ee-tadakimasu!!

H-A-L-U-S???hah ape yang halus??kening halus?bulu halus??cagu halus??
mesti byk persoalan kan..haha..mungkin halus ni sejenis ekor dinosaurs pada 10,000 b.c dulu!!^^ ape yang aku nak cite pasal HALUS ni ialah pasal makhluk halus..haha..mende2 camni sgt menyeramkan eh, meremang2 bulu roma tol x??stakat nih aku x penah pun nmpk yang kaw2 nye..klibat2 pnh la..haha..syukur la eh^^..tpi kan aku time cuti nih, selalu sgt m'rayau2 nak m'cari hantu nih, sume dlm ati xnak jumpe..time p cari tuh, macam2 cite antu/jin/setan kluar dri mulot2 ktorg nih..haha.tp kwn aku cite kan ade sorg ustaz nie cube nak dakwah sekor jin ni masuk islam(time die ngubat buatan org)..

ustaz : kenapa buat mnde camni??xnak masuk islam ke??
jin : bukan xnak.
ustaz : klu nak, saya bleh mintak tuan awak lepas kan awak..

bla bla bla..jin tu bgtau kat mane tuan die, n die cakap bkan manusia tu tuan die..
ustaz tu p la kat tmpt yang jin tu bagitau, dalam utan..sampai2 tmpat tuh, ustaz tu srh tuan jin tu kluar..pggl2 je ular besar batang balak kluar depan die, trus x jadi nak dakwah tu masuk islam >,<"..main gile tol ular besar balak, besar batang getah pun aku da lintang pukang lari kot..hahaha..jin ni mmg ske jelma jdi ular, nak2 ular alir, warne itam n sgt keras ular nih..klu ade jumpe, pastu t'bunuh kan..mintak tolong la, mintak tolong potong2 pastu buang kat tmpt asing2..sbb klu btol jin, leh idop blik tuh n cari korg blik..pelesit lg satu, mnde ni ade kaitan gak..kkadang org nak anta pape, ade gak gne pelesit..cam ade mnde yg nak korg jdi tuan die kan(bese nye mmg keturunan nye)..dalam mmpi mnde tu mnyerupa, then macam2 la die cakap..klu ko setuju je, abis le(time bgun tu nmpk la pelesit kt bilik korg, xkire la stuju ke x)..
jadi tuan saka mmg la best kan, dpt buat pape je..tp tgk la effect die, kaw x kaw..nak mati pun susah..sedare mare kne kaco la klu x jage btol2..macam2~

cakap besar??ermmm mende ni sangat x BAGUS!!!klu korg p mane2 kan, tmpt2 yang korg x penah p..jgn la bwk org yang ske cakap besar nih..cam kwn pakcik aku, p masuk utan, keje o memburu..aku lupa da, time dorg nak set khemah ade kwn die ckp ape tah tp mmg cam kimak la care die cakap..esok pagi nye dorg bgun, tapak kaki gajah tepi pale kwn pakcik aku tuh, area khemah gak penuh ngan tapak kki gajah..pdhal dorg x dgr pape pun malam tuh..dorg kemas2 pastu trus blik..bau~ bau ni ade gak makne nye..p tempat yang agak plik2 jgn la tegur bau tu..kkdang bau2 makhluk halus nih, tegur je, ikot sampai ke umah..siot tol..
jumpe brg kat dlm utan2 tebal/simpan, jgn la amik bwk balik eh..kang kne sampuk, x pun x lepas kluar bru tau..brg org ske ati nak amik..mmg la "org" tu marah^^..

hantu lak, org kate kan klu bisnesman, kdai makan la bese nye..yang gne pelaris tu kan, mati nnt leh jadi hantu tuh..main gile tol, ade kat tmpt aku..mase die idop, kdai die laris gile syial!!tp pas mati jadi pocong >,,<" ade org penah nmpk..kimak tol, seram sejuk gak aku tulis mnde nih >,<"..pelaris ni x bgus, sbb cam naye ke customer je..da pelaris sume mnde2 kotoq je..

Ok2 cukup ngan mnde2 camtu kan..aku nak korg pikir mnde nih..kite melayu ade hantu sendri kan??cine pun ade, yg lompat2 tuh..tp india??ade hantu dorg ke??hahahha..xleh bla tol..lagi 1 kan, cube bayang kan eh..pocong, langsuir, penanggal sume tu antu melayu kan???camne klu kite p USA??ade ke pocong kat sane??pandai lak dorg nak gne kain kapan kan..kn kn kn??so, klu kite p luar negara~ xpelu pk antu melayu ni..hahhaha..klu ade pun, mmg xkan ade la..haha..so, klu kite tgk cite antu omputih ke korea ke..xpelu takut la, sbb tu dorg nye antu..xde kat malaysia nih..klu ade pun, antu2 kat malaysia da settle kan dorg..sbb suke2 nak masuk kawasan PAM(Persatuan Antu Malaysia)..masuk2 buat hal kan, da la secare haram masuk..gagagaga..bagi aku cite antu melayu sgt serammmm~ sebab aku da tau antu2 melayu ni camne, time ak tgk aku dpt bayang kan!!!wahh ngeri tol!~hahaha..

hoorra!!time to stop^^..ingat!kat dunia ni bukan manusia n binatang je yg m'huni..makhluk2 Allah yang len pun ade..dorg x kan kaco kite, slagi kite x kaco dorg..and klu jumpe pun, dorg x leh buat pape kat kite, len la klu buatan org..jumpe je, langkah seribu trus k!hahha..
bayang kan korg tgh lalu kat highway, ttbe ade kete potong korg..tgk2 xde driver!!!xpe jgn takut!!itu sebenarnye kete control je, ade org control tok tkut2 kan korg je..wakkakakkaka..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...