Wednesday, December 1, 2010

Job Job Job n JobLess!!

K-E-R-J-A!!mende yang aku da plan bape bulan sebelum cuti sem lgi..haha..
x b'keje bukan sbb keje reject or pape..
sebab nye adalah...aku x pegi cari pun!!haha..malas btol la nak cri..
aku plan nak keje ngan kawan aku je, akhir taun lak, so, keje kurang..
mak die xnak amik p'keje lagi stakat nih..haishh..mataik2..
klu x, da dpt ngisi mase lapang nih..hahaha..
da la skang tengah nak ngumpul duit tok m'jelajah malaysia bsama rakan2..gagaga..
aku nak keje ngan bapak aku..tp die x bagi lak..huh!why?~aku ske buat keje2 berat camtu~
keje2 sbelum cri keje tetap nih, aku rase x best lngsng klu cari keje yg membosan kan..
cam jd cashier, waiter, promoter la~sume noob2 je tuh..
cari la keje mencbar ckit, bru la leh experience pkejaan btol!^^
lg 1, xleh nak cri keje btol2 sebulan la..sbb aku bru nak pegi amik lesen..agagaga..
n aku malas nk mntak cuti time keje nih..leceh sgt!!
tpi sebelum ni aku penah keje yg seblum ni aku anggp mnde tu sgt sng!!aku tgk keje ni cam korek idung
pun leh buat la..xpun smbil men batu seremban pun leh la..
tp hakikat nye..payah cam gampang!
keje tu ialah potong rumput gne mesin!!sgt susah!!1st time aku mesin, m'gigil tuh!
xleh nak angkat tggi sgt tgn aku..nak mkan nsik pun susah..malam tu melepek jap aku, sengal2 badan..haha..
sbab tu la aku nk cri keje yg nyusahkan badan aku skng nih..
so, aku akn blaja btol2 n jdi kan keje camni as keje tetap aku^^

sape yg keje gne kedarat korg tuh!aku mmg salute la!!korang sgt hebat!!
sbb dapat tahan lame gile!
da la aku nk p cri keje nih~dalam mimpi..wkakakkaka

2 comments:

  1. ko xyah keje..jual punggung je dapat la duit nanti hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..aku nye x laku..klu ko le la..
    mantap ckit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...