Friday, December 17, 2010

Online Games its my Other Life^^

Pruuuuuuuuuuuutt!~~best nye kentut..best kan??tapi selalu nk cover2!tkut org len dgr..
smpi kkadang tahan tuh..malu tuh, pdhal mnde sume org buat..tp asal malu??mybe dorg kentut smpi t'cirit lalu m'kluarkan bunyi zirafah!!sgt menarik!..
di tempat yg sunyi~~tetibe.......BOOMMMM!!!!(bunyi kuat)..hah!!its timeeeeee...
mse pling ssuai nk melepaskan gas metana nih..haha..aahhhh lege~




ak bukan nak cite pasal kentut pun sebenarnye..ONLINE GAMES(OG)!mnde yg aku addicted dri dulu..ak pun xpaham la..ape yg best sgt, smpi main 1 hari xyah makan pun xpe..len la klu ade yg sebut pasal makanan..OG yg mmorpg je yg syok nye, yg len kurang menarik phatian aku la..mmorpg tu klu korg xtau, p la taye Mr.Google eh, aku malas la nk terangkan..hahha..
OG ni senang je, ade line tenet!horaaa!trus bleh men..tp install la dlu >,<"


aku 1st t'jebak ngan PC ni, trus men OG iaitu Ragnarok Online(RO)!!! sume ni influence sepupu aku la..RO pun nk start kat Malaysia time tuh, tp aku men private server je..syok tuh!!dapat macam2 god item..jgn ckp la kuat die camne, tp monster2 pun GM tipu tu kuat kan la..aritu aku p lepak umah dorg kat KL, p cc main gme tu sampai ke pagi >,<"..x sedar ouh da pagi, rase cam bru sejam men..hahha..lame2 ckit aku benti men RO, then ntah camne la..aku start blik!!!men yg official server malay version!!perghhhh yg ni pling syok~
men official mmg lain sgt dgn yang private, sbb kene kluar duit!!hahha..aku da bratus abis main RO nih..tp aku x kisah pun, bkan sbb ape tp sbb aku PUAS sgt men RO nih!!! time aku men tuh, ak buat character acolyte>monk>champion..aku up kan level sndri skjap je, pastu gne BOT(system auto play, juz kne setting je)..


ape yg membuat kan RO ni best sgt??die ade system PVP(player versus player)!!!fight ngn player len dri sluruh Malaysia, dak Singapore pun ade men..PVP ni kkadang rse m'bazir zeny(matawang gme y digunakan..hoho)  je, nak bli potion(recover HP).. tp barang nak recover SP lg mahal, aku da la men char yang byk gne SP..ade 1 skill tuh, skli buat abis trus SP tp damage die mmg kaw la..leh 1 hit K.O tuh, k'byakkan mmg camtu..gagagaga..kire char aku agak gempak la dalam tuh wlpun aku ni newbie..hahha..RO gak ade community yg best la, ramai kwn aku dpt drpada gme nih..mcm2 mnde leh borak, gelak2, share ke^^..
ade  lg 1 system best!!die leh buat GUILD!!aku rse almost all OG ade kot..dlm guild ni la, community yg pling rapat, klu dpt yg BEST la!!haha..dorg gak tolong same sndri la, klu mmber susah, dorg tolong la..sbb nak jdi kan guild kuat kan..


Guild kuat tok p WoE(war of emperium)!!klu guild kuat leh la conquer castle, cam best je kan.."Ini tempat aku!asal ko masuk sesuke ati??!!nak mati ke??!"haha..part WoE ni la yang aku pling enjoy dlm sejarah aku men RO..strategy da plan awal2 seblum ambush castle org len tuh..terbaik la cre!!nak ambush ktorg divide into several team la..ade tanker team, emprium breaker team(follow tanker team tuh), defend team, killer team..yg len aku x ingt da..gagaga..aku dalam killer team, dok ASURA STRIKE org je keje aku..gagaga..sape hp ckit 1 hit K.O. la, yg ak x lepas nk buat camtu aku tggl je..wakakkakak...dapat conquer puas ati gile lahhhhh..ape lg gaji masuk la~bkan war saje2..hahha..


MVP!!hunt mnde ni slah satu xtvt time men RO..sgt best la, wlpun selalu mati time nk kill natang nih..MVP ni cam monster2 kuat dlm RO tu la..brg2 yg die drop klu mati mmg best2 la..bebaloi la kill MVP~bese pegi 1 party la, sorg2 mmg x lepas la..then share la hasil tuh..supporter n tanker amat pnting la dlm party MVP nih, klu x..mataik la sume..hoho..
da lame main, aku stop pas CC tmpt aku men tu nak tutup..champion aku lvl 8x, n aku jual!!!sedih tol aku lepaskan id tu T.T (name ClownStrike)..ak jual kt kwn gak!dlm tu aku ade bebape kwn bek la..tp lost contact, ak ingt sorg je NemesisDivina(xsilap la)..org ni la yg tlg aku BOT n jdi kuat tuh..hahha..thanks bro!!


pas benti RO, masuk la plak kat alam Ran Online(Ran)!!!theme die, ade 3 skool, sblum ko men bleh plih la ko nak msuk skola mane ; mystic peak(MP), sacred gate(SG), pheonix(PH)..ak men PH!!xleh nak stop lame2 mnde camni sbenar nye..cam ade nicotine lak..hahha..system Ran ngn RO lbih krang je, tp klu PVP tu..Ran xde la smpi kne masuk room, kat mane2 tmpt pun bleh..kne mintak duel la, tp nak kill org camtu trus xpe(aku sllu gak la buat gagaga)..tp point attitude ko jdi negative, n ade la effect x best die..dlm Ran gak aku rse ade life!!!x boring la main..main je trus chat ngn kwn2 kan..ajak p cari boss la, p PK(ko leh p fight ngan dak skola lain..yg ni best!!), lvling ke..n cam bese, guild WAR tetap the BEST!!!!!satu guild gather pastu att 1 castle, gile tol!!prasan die aku xleh nk gmbar la..best sgt!kat Ran aku ade due char 1 fighter, 1 archer..ermmm due2 kuat kot..haha..
selalu je p tapau org, n aku gak selalu ditapau..gagagaga..


kat Ran lagi byk duit aku habis, beribu ringgit kot..tp still puas ati main!!haha..
OG ni mmg sangat best klu main!n die addicted ye..klu nak best n kuat gne la duit ckit..hahha..slain Ran n RO byk g yang aku main cam Dragonica, RYL, FlyFF, Maple, GunBound, Granado Espada, Cabal, Perfect World, Last Chaos..tp sume ni skjap je, Ran n RO je la pling addictive bg aku!!community dorg cam bg aku life!!!gagagaga..
main OG gak la, ak improve english aku^^ da klu main yg campur ngn international..kompom2 da mat salleh main skli, so, u need to use english to communicate^^..instruction dorg pun dlm english >,<"!dlm OG gak, korg leh buat bisnes la klu reti ++ barang..klu +9 o +10 leh pegi 500 ke atas tuh..kaya2^^~
buat mase skang aku jarang da men OG, sbb study nye pasal la..da la ade broadband je, da la line seperti unte memakai cengkerang kure2~xpe!aku study nih, moge2 jdi graphic designer or pape la yg bkait ngn game nih..ak akan sumbang kn tenaga 4 korat aku nih~~
yarhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!~~gagaggaga..pape pun Ran Online, Ragnarok Online is the BESTTTT!!!!most impressive games i ever played!!!^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...