Friday, December 31, 2010

Wrap 2010 up!~

post last tok tahun 2010 ni..aku nak amik kate-kate Eiichiro Oda ckit la..


"perkataan yang berirama sungguh merdu!!"bunyi pengaliran arus sungai". atau "Musim bunga paling seronok!". atau "Musim luruh akan menjelang tiba!". atau " Dong! lalu terjatuh di tepi jalan". atau "Tendangan berputaran dengan menghulurkan badan". atau "Kicap yang pekat"......" -Eiichiro Oda-


huh aku dapat rase pkataan berirama die nih sngguh menusuk kalbu!!!seperti bunga mawar terbang dengan sayap nye sendiri...
2010!! da dipenghujung gak akhir nye kan^^ sayang la nak tggl kan 2010 nih..2010 da jdi spt adik2 aku da..hahha..
taun ni gak, macam2 mnde jadi, antara yang t'best la..dpt hang out ngn kwn, p jalan tah kemane tah..da la raya taun ni bapak cepat nye >,<" xpaham tol aku..taun depan lagi la cepat, mungkin la nnti raya bulan 3,4..camne eh kalu btindih ngan chinese new year???hurmmm..bedal je la kot.. taun ni gak la, aku byk bt 'move' tp satu pun x jadi..syiaalll tol, mybe sbb buat bek sgt kot..kang jdi jahat kang ngahngahngah(gelak setan)..mybe tahun dpn leh jadi kot..heeee~~~and blog ni gak lahir pada tahun 2010!!!haha..tpi ujung2 la..


one piece : strong World!!!!gak dipublishd pd '10..cite ni bapak gempak syiaall!!one of the best, leh dpt award la klu btanding kat anugerah yng aku anjur..hahha..and manga one piece ep 1 pun ade jual balik!!!gile la..bape lame da aku cri, akhir nye..rase nak nangis la time beli tuh T.T, t'haru sgt siottttt..time ni la aku start kumpul dri no 1-present, smbil mngalir-alir air mata..uuuuuuuuu~~


2010 gak la buat aku jadi NR!!!xpe, sbb aku rase NR best wlpun banyak duit kne pakai nak makan..tp aku NR haram la..hahaha..luka pun makin banyak b'tambah taun ni, gile tol..jatuh sane sini, xphm2..


2010 gak taun kegemilangan So Nyeo Shi Dae!!!gagagga..naik kaw2 nye..best la tgk dorg bjaya^^ n b'tambah cun dorg jadi..heeeee~ SNSD Fighting!!!selseme gak antara yg teteruk kot, da bpe bulan..sihat jap pastu bersin+seseme blik, tension tol(bru ckp da t'bersin)..tp ade 1 yang aku pling ske 2010 nih!!!abah aku berenti isap rokok!!!!!aku bangge la jadi anak die..hehe sebelum ni 4-5 kotak sehari, ape yang sedap sgt pun xtau..haishhh..Love u Abah~!ehh Love U too MAK!!


haaa??!!!start karoke, ntah camne leh tjebak ngan mnde cmni..sbelum ni beria la malu, arghhhh!!tolak tepi malu tuh sbb xleh bwk ke mane..moh singinG!!~penat gak la, klu men lagu2 tarik nih..happy ouh karoke^^
aku gak jadi class rep tahun nih..haduii, aku rase diri aku ni xlayak lngsng tp dakni still vote aku..grrrrr nak kne kn aku eh..xpe2, best la class rep leh arah2 kan orang..wakkakaka..


bru tau, nak sgt aku jdi class rep..ak sbgi class rep xpnah tau pun lecturer tu ade ke x, lain la klu lecturer tu msg aku, die ckp die off aritu..hahah..GOOD JOB MAN!!heee~
career sbgi penjual burger!!amat leceh la, sbb buat skli gus byk kan..nak anta masuk U, tu la keje aku kat lua di 2010..haha..lucu la, tp burger ktorg sedap n murah..ade sorg bdak tu lagi mau kurang harge, lemak tol la..hnggap kan kaki kat pale kang bru tau..ahaks~


2010 gak merupakan hari besejarah!!aku n kwn aku baru nak buat lesen..hahha..sebelum ni bapak malas nyeeEEee~ skang pun malas gak, sbb baru pegi ceramah..statik ngn amali, sgt malas nak pegi..hahahha..xtau la bile leh siap tuh..weeeee!~ ade lagi satu!!!KOKO da tamattttTttTt...gile tol, ak x sangke la, cam mimpi je rase nye..adakah aku di syurga??hahaha..pape pun ade la enjoy time KOKO aritu~ tata Brass Band^^ first attack kat gambang water park gak menjadi tahun nihh..yaayyyy! sgt sronok bermain air~ dusshhh dussh!!next year p lagi la^^ movie gempak2 pun ade publish taun ni ouh..caya la!!ade gak cite cam taik kluar, cam 2 ALAM tu..aku xphm la camne die leh produce camtu n bajet leh dpt 40 juta!!xbtol nye org..cite supe teletubies(rse lg best teletubies kot..)..haha..TAHUN NI GAK LA, first time MALAYSIA MENANG FOOTBALL!!!!agak bangge la~ sblum ni ade la memerli sbab main cam taik..pas Malaysia menang kan, ramai je org malaysia memuji, x b'henti2..time asyik kalah aritu, nak bagi harapan pun, pandang pun xnak..haishhh xphm la..psikologi rakyat malaysia ni camne >,<" dalam happiness di tahun 2010, ramai gak yang meninggal dunia di jalan raya, accident truk bnyk gile tuh..sedih gak la tgk, uwaaaaaaaaaa~ sedekah kan Al-Fatihah la kat dorg^^..


cukup la kot tok entry nih, nak tulis lagi kang..panjang sangat lak..pape pun 2010 BEST n SERONOK!!ngeeee~
hopefully next we will have a better year!!n improve ourselves!!!gambatte!!mari la doa kan kejayaan kite b'sama next year k^^ 2011 we're comingggggggggg...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...