Saturday, January 15, 2011

Dream n Me..heee

huh..semalam mimpi aku sangat pelik n b'terabur (bukan smalam je, ari2 camtu..)..mule2, aku jage anak sape ntah dengan sorang pempuan nie..tapi duduk dalam dorm >,<" dorm tu gaye bilik aku..sebijik!!!! topeng, datok, black, black sume ade..macam mne dorg leh ade?!aku pun mule tkejut, mungkin dorang ade password mimpi aku kot..pastu tetibe sambung cite aku tengah lari atas bumbung, lompat sana sni..


adakah aku seorg power user???!!!dan penyelamat dunia nih??hahaha..puk prap puk prap abis..cite yang ni gempak ckit, darat abis sume tenggelam!!tapi ade la ckit2 tggl..yang tinggal tu gunung brapi, time kat aku ade t'mimpi darat yang leh duduk lgi..dan2 la gunung brapi tu meletup, mule2 cam hembus ingus je effect die..last2 cam power General Aikanu la plak, siot tol >,<" lintang pukang aku lari, time ni gak la aku boleh lari atas laut!!!hahaha..


ak bangge la dengan kebolehan aku tuh..gagaga..lari punye lari, elak punye elak sampai dekat darat yang aku cakap tadi..dekat situ ramai gile org, pastu ade satu raje ni konon dulu nye nak bunuh aku >,<" pastu ade gajah besar cam dlm cite TORIKO(dlm tu kude tp size die same)..harggghhh!!aku da x paham ngn mimpi aku nih!!!!cukup la stakat nih!!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...