Saturday, January 22, 2011

Rambut n Me


arini line broadband t'tibe laju smacam je..pelik tol, ade pencawang maxis BB ke atas umah aku nih >,<" laju sgt la, x smpat nk click pape da tbukak da!!tekejut la ngn line camni..mngkin pokok2 sawit kat cni leh tarik line..hoho(kembang idong)! tharu la aku, dapat bace OnePiece dgn tenang gne BB!!rase cam nk nari tango je..share pun bleh, siap buat line nih..agak nye, tuan rumah pun tgh gne line aku nih >,<" cik yam!!ape emel mukeBuku?!!

minggu ni pkare sedih telah t'jadi kat aku T.T uwaaaaaaaaaa!!!~ suda lame ku knl, grau b'sama~ makan, b'manje2, mengusap nye, mandi pun b'duet..tp kini kau pergi meninggal kan aku!!bile kau mahu kembaliiiii rambutttttt!!!!!!~ aku PASRAH lalu TERKILAN time rambut ak kne potong, hati menangis siapa yg tahu(ecececehh..) mule2 aku nak potong tepi je sbab nak simpan atas..plan nak ikat rambut, tp t'potong tepi pendek sgt >,<" plik nampak, so, aku mntak Black potong g skali ++ atas ckit..pastu esk lak, ak rse srabut lak ngn rmbut nih..b'jalan dlm kemurungan aku p klas, xde smngat lngsng..ahaks!~ petang tuh aku decide!"Black, bagi botak la~" syiapppp botak rambut ku dgn belah-belahan gunting..esk tu p la klas, MASIH lg dlam kemurungan..ade nmpk cam takuk2 n potong x siap..siot tol!!nmpk cam prompak pun ade..ptg tu aku jmpe ayie, zaki ngn sauki..

ayie : oi cine asal rmbut ko $#^#@!&%$**^#...
zaki : botak!!haa jahat nye!! $*^$#@*(&(&$@@!^$..
sauki : #@ &$#@!~ &%*%$*@# @#!@%@!@^~!!!!..
(sry la aku lupe dorg ckp pe >,<")
"xleh jdi nie!!kne sodok gak!!", hatiku bebicara..heeee~ balik je klas trus aku p cari kdai gunting rambut..

vrrooomm vroomm~!sampai la aku kt kdai tuh..msuk2 kdai kosong g kdai..orite!leh siap awl la nih, pkcik tu pggl srh duduk..aku ingt die nak start da..tp die still m'audit buku die kot, ade la dlm 5 minit??smbil crita psl kdai gnting lain kt bandar pusat tuh..komplen psl dorg amik upah murah >,<" ade la cite sdih psl die cite gak, aku xnak tau pun cite tu sbnar nye tp aku telah di pakse!!!!! bia je la..sodok2 rambut bakkkkkkkkkkkkkkkk!! jadi cmni..


haha..gini la jadi nye >,<" aku pun x expect mnde ni!!!arghhhhh where is my hair???!!dammit^^ da siap aku nk grak la.."bape ni pakcik??" aku tanye.."rm7~" pakcik tu cakap, perghhh xnak cam sial lak harge die..ckit je kot aku potong, ptt la awl2 cite sedih kuar..MONEYSEEKER nye org!! redha je..da botak gini, nmpk plain sgt lak kn..kosong je pale "Black mintak tolong lagi~ aku nk buat line~!" ..macam2 design line kluar, jd tmpt xperimnt lak pale aku..xpe! demi botak yg b'line, aku snggup! sup sap sup sap, 10 minit pastu siap! ak tgk kat cermin , perghhh jahat plak sial gaye nye, line 'X' tuh! cam pengebom brani mati pun ade! cam ptg smalam, aku p market nak bli lauk ckit..bwk beg kan, nak ltk kt tmpt smpan barang le..penjage tu leh tanye " xde bawak bom ke dlm nih??", bang ati saya ni suci je bang, xkn la nk bwk mnde camtu..bwahahahha~!

sbab rmbut camni la, ade org pggl aku botak lak >,<" dulu time mohawk pggl aku ayam..huh nak buat style camne lgi nih!!!patut ke aku buat cam rozmey nye rmbut!!!(sungguh ngeri! >,<") xpe skang aku xpelu riso tok m'gunekan shampoo or wax..heeee..klu kne ari panas cam tdi, aku rase da m'gelegak da otak aku tdi..bau tumis die pun da naik~! xde protection lngsng kt pale..hoho~ huh cukup la takat ni, pnt da aku..pasni aku xnak potong da rmbut botak cmni..gagaggaga..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...