Monday, March 21, 2011

Talam + Topeng = MukeBuku..

Semenjak ekonomi Jepun turun ni, ramai yang buat blog baru and ade yang aktif balik..tapi ade kaitan ke semua tuh..ape - ape pun GAMBATTE!! rakyat Jepun, kamu semua boleh laku kan nye!!!(message ini hanya untuk rakyat Jepun yang boleh membace bahasa melayu ye..terima kasih..)salah sorang yang ade blog baru iaitu Razmin a.k.a Topeng >,<" tekejut gak la Topeng ade blog..duduk serumah ngan Datok, memang terpakse ade la..mungkin xlame lagi Agib plak akan mengeluarkan blog nye..yang x kenal Topeng, tu yang buat tarian tiang tu ha..


baru - baru ni, mukebuku telah mengeluarkan version nye yang paling latest 5.60 ke 7.20, x ingat da..user boleh tagged dorang punye member dalam post..nampak macam hebat lagi terbilang kan..kan kan kan??hakikat nye penambahan noti macam cilake >,<" mende - mende xbetol ni Datok dengan Topeng la start nye..rase nak tagged je dorang dalam entry nih..selalu nye pekare x b'faedah ni mesti menarik hati ku ini, so, aku join la meng'tag' orang lain..gagaga..


huh shopping dengan orang pempuan ni memang penat eh??dulu aku penah pegi shopping dengan mak aku beberapa kali..lame x lame la kan, macam 3 abad la aku follow belakang mak aku..tengok mende ni, tengok mende tuh..urghh merekah kulit kaki ni dibuat nye, mungkin pada mase depan nanti..aku nak cipta kasut yang terbang rendah tuh, khas untuk orang yang terpakse follow sesiapa saja pergi shopping..macam semalam aku pergi balik follow orang pegi shopping, beli sabun je pun..lame jugak la sebab banyak nak bau sabun, nak yang wangi - wangi kan..haishhh aznida aznida..pasni x jumpe seminggu la, da pegi camping T.T haha..


pada pagi yang hening di alun dengan irama cengkerik dan gendang riang - riang tadi, aku t'pikir nak buat class trip..sebab da 4 sem da, satu trip pun x penah buat..
aku : aziela..aziela..
aziela : ape??
aku : kalau aku nak plan class trip, ko nak ikot ke x??dakni sekali la..
topeng : asal x dua kali??
aku : @%#&* Topeng..
aziela : nak3..tapi pegi mane??
topeng : haa aku tau yang free..port dickson..
aziela : aah port D syok gak!
aku n topeng : port D??@#%$#&*!!!
"port D" best gak..tapi semua nak pegi ke??xpe la, tunggu  result dari dakni dulu la..


edit : lupe pulak nak cite..boo a.k.a zahir pun dah melancarkan blog die minggu lepas, boogunzo.blogspot.com~ try la usha..currently rating 6~haha..

5 comments:

  1. Hahahaha muka ku tiada ! sungguh selamat! hahaha

    ReplyDelete
  2. macam aku xleh edit je..bwahaha!

    ReplyDelete
  3. 1 request dr anak kesayangan mu: tolong publish pic tarian tiang tu....seksi giler penari tu...pasti akan menjadi isu hangat d fb kelak!..hahaha

    ReplyDelete
  4. laaaa..video tuh da di tayang di Tv3 la..xkan x tengok??

    ReplyDelete
  5. hahaha jom maen kedai cokelat kat laptot...hahaha
    p/s: jijam tq cebab tolong aku nye blog bagi jadi orang kenal...akakakaka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...