Thursday, March 10, 2011

Tidur and Tiru

Bulan - bulan akhir camni banyak gile test, quiz, assignment, projek nye..erghh boleh t'sembur cecair otak dari kepala camni..so, prepare la awal - awal, tampal handiplast siap2 eh..tapi kan klu semua ni ade income, cam letak nuffnang kat blog kan syok..sorang tiru assignment ade rate die sendiri..gagaga..


Test :- mesti ramai yang da ready untuk menyiapkan "peralatan perang" mereka a.k.a toyol..semangat gile %$#! menyalin time nih, klu time dalam kelas..tangan macam kene gari ngan besi 10 TAN nih >,<" aku tengok ade je yang susah nak gune "peralatan perang" tuh..kantoi kang kene halau plak kn..kn3?? asal x buat satu baju khas untuk pergi ke test or final..baju yang boleh tulis nota belah dalam, seluar pun ok! tapi klu macam Soul's Soul Eater lagi kaw..sampai tulis atas badan sekali!! hurghhh~ camne la die tulis semua tu, x mengeletek ke badan die..heh..




huh 2,3 arini jugak aku rase mengantuk kaw..xtau kenape, satu kelas tuh..mule - mule aku x ngantok, pastu lect cakap "jangan tidur !"..papp!! automatik aku menguap "aaaaaahhhhh" perghhh dasyat betol..aku pandang muke lect pun leh telelap, apatah lagi ketika menulis nota..haaaa macam -  macam bahase keluar.."alya"?? sapa tuh?? perempuan mana plak nih..
aku tulis ape nih..macam siang tadi ade gak t'silap tulis, "plantagism" ngan "cath"..scientific word ke nih ??!!adakah aku mengalami revolusi???


harap x t'lelap lagi..syial~


p/s : gambar sirap tuh xde kaitan pun, just nak bagi reader ilang dahaga je..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...