Monday, April 18, 2011

cantik tertarik ~

" wahhh cantik siot awek tuhh.." " perghhhh cun betol! " " hoho kalau yang camni la, baru la boleh buat bini.. " - tapi camne pandangan lelaki yang nampak perempuan ni cantik, ayu, caya and sebagai nye?? errrr aku gune diri aku sebagai contoh la eh dan beberapa member aku..sebab aku malas nak pegi pusing bandar metropolitan jengka buat interview >,<" kalau ade sponsor xpe gak kan..


bagi aku la, perempuan pakai baju kurung la cun! nak - nak baju kurung yang bunge kecik tuh pergghhhh~! cair tengok nye ^_^ xkire la free hair ke bertudung kalau b'kurung..huk huk huk cayaaaa!!tapi aku rase kebanyakkan laki b'fikiran camni..yang b'kain belah tuh, hurmmm sedap tengok? kain belah tuh sebenarnye x berapa perlu..kekadang tuh, bukan ckit belah nye..sampai ke peha *nosebleed* da la tengahari, makin panas lepas nampak..


awek bebaju ketat, kolar baju besa gile, baju jarang..memang la ramai orang tengok kan, pakcik umor 60 40-an pun ade ngusha..jangan la ingat lawa sangat pakai camtu, tu just nak mencuci mate je..mengantok pagi - pagi, x larat nak pegi keje or kelas pakkk!!! nampak awek seksi lalu depan mate o.O..yarghhhhhhh semangat terus p keje or kelas..kalau yang baju ketat tuh, macam dah nak tersembul dah kekadang..kitorang tetengok cakap kitorang gatal, tegur kang marah pulak sebab mak bapak x penah tegur pun pakai camtu..habis mane satu yang patut kami kaum adam buat!!!!grrrr..tengok je la kot..haha


cam aritu aku tengah lepak dengan kawan aku kat warung..warung errr..perlu ke aku bagi tau name?? $#^^%&*!!
kawan ku : weh nijam try ko tengok awek depan tuh..
aku : mane??

kawan ku : alaaa depan belah kanan ko le..
aku : ahhh asal??
kawan ku : nampak spender siot !! da le polke dot~

aku : ehhhh??tu bukan spe...
kawan ku : da la x lawa..perangai tapir..
aku :  bongok! tu bukan spender la..tu kan tompok - tompok gatal >,<"

kawan ku : erkkk!! bapak kotor!!!
mintak tolong eh..mintak tolong tutup eh mende2 camni, kehuduhan camni x perlu di tunjuk di kalangan masyarakat.. 


lagi satu, pasal make-up..yang ni agak sedih la, natural beauty da cun lagi nak tambah make-up..aku x kisah pun pakai make-up, ni x selagi boleh taruk make-up selagi nak sapu..da rupe macam opera cine, lagi teruk pun ade..boleh kene sakit jantung, sakit hati, sakit kuku dan mulut pun boleh >,<" sumpah korang makin hodoh kalau pakai make-up tebal !! 


p/s : sume orang cantik dengan natural beauty dan bebaju yang sopan ( sopan x semesti nye labuh k^^) tambah dengan hati pulak baik !!! caiiirrrr ~ 

6 comments:

  1. bg kurung == ayu dan cantik..sedap mata memandang

    ReplyDelete
  2. bagos-bagos. laki mcm niyh yg dicarik haha

    ReplyDelete
  3. hahaha ,, toi 2 ken.. :D
    but sy xde laa cm 2 okeh . ?? hehee :D

    ReplyDelete
  4. haha mmg betul tu eddy hoho!
    pinky ke aswad??grrrr *_*
    camtu aku ke madi??hahaha
    ye la nacho gacho, tau2..bagus la camtu!keep it up!! huk huk huk!

    ReplyDelete
  5. hahaha. tak ku sangka kau akan post benda2 camnie. and satu lg ak tak sangka kau rajin nak tulis blog. haha xD bagus bagus. keep it up! (;

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...