Thursday, April 28, 2011

Lee Hyori ke Theory??

Lee Hyori ke Theory?? da memang kompom pilih Lee Hyori kan..walaupun dalam keadaan kritikal pun, Theory je boleh selamat kan aku..aku still pilih Lee Hyori, kenapa?? sebab die adalah Lee Hyori la..haha..bekas Sexy Queen korea tuh, Lee Hyori ni penyanyi..start debut dengan group Fin. KL then solo..aku rase antara member group die, die je la paling menyerlah lepas solo..skang walaupun umo da 30-an tapi still caya !!! U-GO Girl!!!hahaa..
kalau thoery lak?? antara mende yang aku x brape nak minat la..sesuatu yang kene membaca dan m'hafal, tapi jangan salah paham lak..m'baca tu amalan yang mulia, MARI MEMBACA!!!! *sigh* membaca theory ni lain kategori kot, sebab bukan sume theory korang..ehh aku suke bace..aku memang suke membaca! tapi bace komik la..haha..komik leh buat aku lupe jap dunia luar??betul ke?ntah la..gomu gomu noooooooo~


dalam atmosphere exam skang kan..banyak la subjek yang ade theory, so, aku cube la membaca 'beliau'..dengan berat hati b'sungguh-sungguh sampai letak stick kat mate takut tertidur and papan b'paku kat bawah dagu..tapi masih lagi aku x paham, satu page dalam sejam la..aku bace tapi x masuk hahaha..demi mengatasi masalah ini, 50 tahun lepas aku telah mengkaji satu teknik untuk diri aku..iaitu, suruh orang lain study pastu explain kat aku, aku boleh paham la camtu^^ 


kekadang aku pelik gak la, ape yang aku study x masuk tuh boleh keluar time exam..huh..adakah aku ni "peter pan"???hurmmmm..

p/s : Lee Hyori dengan Theory tu xde kaitan pun..saje je cakap hahha..tapi aku memang suke Lee Hyori^^ dan rajin-rajin kan la membace k!

4 comments:

  1. kenape perlu lee hyori?? wah. aku da terpikat da kot. salah sape sume ni? konpem la hyung aku ni. kenpoo oh kenpooo

    ReplyDelete
  2. kureom..nan lee hyori ruel neomu chuwa!haha..
    hyori kan antara yang terbaik ma..mmg kene ade..

    ReplyDelete
  3. teknik teori anda itu sama dgn saya la.kena hired storyteller.haha

    ReplyDelete
  4. same ke??nak suruh terharu ke nih??hahaa..memang perlu sangat2! kene buat flyer nih..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...