Monday, April 25, 2011

QMT == TMQ again..

gundah gulana, resah risuh, kacau bilau dan porak peranda di hati telah hilang seperti kentang putar dimamah bumi..kenapa??sebab QMT(statistic) sudah habis..haha..dalam 4 sem nih, aku rase subjek ni la yang paling boleh menghantui aku >,<" apakah sebab nye?? mungkin disebabkan : -
+selalu masuk kelas lambat
+salin nota separuh jalan
+buat latihan cukup sekadar paham pastu x buat da
+t'lelap yang tidak disengaja kan
+tulisan x bape nak cantik??
+malas nak tanye lecturer
+buat xkesah pun pasal subjek ni..haha
ini lah sebab-sebab die..ade lagi, mungkin aku x perasan je kot..haha..

tapi aku rase semua orang kate subjek ni susah, QMT jadi makin susah sebab differentiate dengan integrate masuk campur..syial betol ~! xpe, aku tabah mengharungi liku-liku perjalanan pahit manis QMT dengan classmateku( CS1104A )..gagagaga..sem depan ade lagi QMT tapi bukan QMT yang same la, yang ni pasal operating kot..kalau masih lagi yang same, makne nye? R-E-P-E-A-T la tuh..haha..aku xnak repeat paper!! leceh nanti, nak arrange kelas la ape la..

cukup la sampai sini aku cite pasal QMT..seram sejuk pulak, meremang-remang da bulu ni haaa..huh *sigh* pape pun thanks pada yang tolong aku study QMT eh, jasa mu amat dihargai..and tenkiu kat Sir Rizal, hontoni arigatou!!!

p/s : mari lah b'doa kite sume pass paper nih..haha..QMT penting tapi kalau x gune untuk kehidupan seharian, makne nye x penting..mende yang x penting tapi kalau gune untuk kehidupan seharian, makne nye penting..so, QMT cukup sekadar tahu..hahah.

3 comments:

  1. kalau x nak repeat, ko boleh retry hai. haha

    ReplyDelete
  2. ala ko leh punya hai kuasa allah segalanya. macam aswad cakap "miracle"

    ReplyDelete
  3. cun gak retry tuh..reboot xnak??
    insyaallah ade miracle gak kot kt kite sume din..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...