Saturday, April 30, 2011

sesat??WTF..

okeh! final sudah abis, makne nye tamat la sem nih..jangan sampai tamat xmasuk-masuk da la, bukan cakap dismiss..tapi mane tau die nak p kerja kat Giant ke Umart ke..nak cari duit lebih la kate kan hoho..

macam bese la, setiap kali pape event abis..kompom ade entry pasal event tu kan, aku pun xtau kenape macam tuh..entry aku kali ni bukan untuk penutup tapi ingin mencerita kan jalan-jalan dan liku perjalanan ketika exam..



cam susah je kan??x, sebenarnye sepanjang 3 sem + sem 4 sikit aku amik final, x penah lagi x jumpe kelas >,<" semalam la (Jumaat, 29 April) pengalaman tuh..sampai da la agak lewat, selalu ade la t'dengar exam katne tapi time tuh aku just dengar *tiiiiiiiinnnnnggggggg~* abis blok I and J aku pusing, masih lagi x jumpe..siap usha-usha dalam kelas~! wah cun nye awek tuh!! tapi tu bukan masalah nye, sebab waktu tu exam lagi penting..


sambil termengah-mengah aku pusing cari kelas, ade pengawas exam panggil aku..dalam ati "yaarhh akhir nye jumpe gak!!"
pengawas exam : eh eh cari kelas ke??
aku: aah..ni paper ape??
pengawas exam : awak hanif ke??
aku : >,<" sape plak tuh..xpe la, salah kelas la nih..
pengawas exam : ouh yeke??awak lambat da nih, try pegi tanye urusetia kat bawah tuh..
aku : okeh2 thanks k..



aku pun pegi la usha kat bawah tuh...*ppponnnggg~!* xde orang pun, syial kene tipu nih..pusing punye pusing, aku da decide, kalau p blok J balik xde jugak kelas..aku balik umah trus, tapi nasib menyebelahi aku kot..pengawas yang first aku jumpe (aku x cite pasal die nih) die panggil aku then die call member die, tanye pasal kelas aku...waaahhh syukur btol!!hahaa..


so di pendekkan cite, sume paper sem ni aku amik..hahaha paipai~!

1 comment:

  1. haha. tuh la. sape suoh parking kat lib lagi kan? bwahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...