Monday, May 16, 2011

once the TALE been mentioned.

bimaginasi best kan, macam-macam mende kite leh jadi..nak nak time tengah bace komik lagi la menjadi nye haha..aku selalu berangan nak jadi crew pirate straw hat je..hoho! fairytale?selalu nye pempuan je yang di kaitkan dengan fairytale ni..fairytale ni cite dongeng mat salleh cam Peterpan, Cinderella, Snow White dan macam-macam la..


adakah dorang berangan ni sekadar untuk mengisi masa lapang? or nak mende tu belaku betul2?contoh cam suatu ari nanti ade Prince datang jemput pegi ke istana idaman..hahha itu memang x ar, ingat senang-senang Prince nak turun pastu main pick je..lain la kalau laki tuh name Prince bin Musalman^^ 


aku bukan suke sangat dengan dongeng fairytale ni, aku lebih suke dengan dongeng mitos sebab mitos ni ganas dan cite die cam "ingin tahu dengan lebih dalam"..tapi kan aku rase style gile kalau time kahwin naik kerete kuda! pakai tuxedo pastu si dia pakai gown..bawak kete kuda tu jalan kat tepi pantai time sunset..perghhh bapak mat salleh!haha..kalau binatang mitos tuh ade yang real, cam naga ke..err ganas sangat naga nih, gryphon la style sikit, nak jugak aku naik..hahha..
aku suke dengan orang yang b'imaginasi camni sebab aku rase die sangat menarik dan unique! so, aku sebagai die-hard-fan mitos nih yang xleh nak capai impian mitos tuh, boleh cube buat sesuatu untuk si dia yang selalu memikir untuk menjadi Princess dalam cite fairytale^^ walaupun x lepas nak buat, at least "i'm die trying ~"..hehee..

4 comments:

  1. Prince bin Musalman? hahahaha. langsong xde kene mengene ngan hidup or yang mati ye disituh. =.='

    ReplyDelete
  2. ade la angah..try ko bayang kan Prince Musalman tu betul2 ade..mesti ade yang tggu die.waakakka..

    nae hyung! oe di ga yeo??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...