Wednesday, May 18, 2011

t-Shirt Online I

time duit xde ni la tergerak hati nak usha t-shirt online..arghhhh smart gileeee!!t-shirt cikai pun pergi sampai rm160 >,<" xkan nak pergi rompak 7e sebab nak beli baju nih..hahhaha..malam tadi aku lepak dengan member, semua cite pasal barang-barang brand..tapi duit xde, time cuti bukan nak pergi cari duit kerja 7e ke kerja warung ke pecah rumah ke ..ade la sikit income kan..heissshhh..


ade membe aku sorang nie cakap membe die ade jual baju online..duit masyuk tuh, siap sampai boleh beli tilam rumput..tilam rumput??aku pun x tahu macam mane sebab x penah tengok lagi..mungkin tilam lame yang digunakan untuk tanam rumput, pastu da smart die jual balik as tilam rumput..


cam menarik!so, aku dengan membe aku sorang ni, plan nak buat jugak..nampak masyuk sangat tuh kan, masalah nye sekarang nie camne nak cari dealer?xkan aku nak pegi ke korea or us tuh sendiri mencari dealer??dan masalah nye lagi kitorang ni ade ke duit untuk start jual baju online tuh??jawapan untuk persoalan ni akan terjawab di episode akan datanggggg~hahaha..


p/s : tunggu duit ptptn la nampak nye nak beli baju tuh..hahha..motif entry kali nie??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...