Saturday, July 9, 2011

FAMILY OUTING.

ok i'm back!!kali ni nak cite pasal family camp..eh family outing, kenapa outing bukan camp??sebab course lain dah selalu gune and camping lebih kepada stress kot?family outing ni kitorang buat sebab nak rapat kan hubungan dengan part1^^ kalau buat style kasar sangat nanti x jadi kenangan manis kan. kan3?


tak banyak nak di cerita kan sebab ramai yang dah explain mende ni. kang cerita panjang lebar lagi seluas lautan pasifik, data redundancy plak kan. hari 1st akan datang, sangat penat la..kene jalan kaki masuk ke Kem Sri Gading tuh; yang tak tau google la ye^^. dah la ulang alik, 1st anta barang pastu 2nd trip pegi amik part1 bawak ke 'taman tema' mereka nih..hahah..


1st day, syok la jugak. kami bagi mereka task, pilih name kumpulan and trademark for their team. aku tak berapa kenal sangat anak2 buah sebab masuk lewat, banyak pulak kerja sebelum masuk Kem. tapi malam tuh, i'm proud with them!!! walaupun ade rase b'salah sebab tak contribute idea untuk dorang..sorry weh^^ aktiviti malam aku xnak cerita lah, x best pun..haha..


esok nye, macam-macam lah xtvt kami plan. time ni jugak la, aku dengan datok meneruskan plan jahat kami, iaitu punishment game. punishment die minum kopi tanpe gule. mule-mule buat pahit gile, cam nak tercabut lidah aku minum. so, kitorang decide nak kurang kan kopi lah..last - last dorang suke pulak minum nye. geram pulak aku tengok, FAIL! >,<"


time family outing ni jugak la, ke'cool'an jatuh ke tahap negative. lepas buat tarian sinchan kat atas stage untuk senaman pagi. walaupun rase malu, xpe sebab junior punye pasal dan bagi diorang rase happy. aku pun ajak angah sekali join, tarian SkinShip~ hahhaa..




nie lepas activity graduation, main lumpur. haha..sorry la yang lain, gambaq ni je ade dalam phone aku. ni lah sedikit sebanyak yang aku leh cerita^^ kemampuan hanya setakat nih. haha. thanks to all part 1 who are participate in Family Outing..WELCOME TO CS110!!!!


p/s : kasut still bau lumpur..dammit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...