Saturday, July 23, 2011

Kami dan Genting

yoi yoi~ akhir nye ade jugak aktiviti cuti ni kan^^ ape yang aku buat? kami pergi ke Genting Highland!!!! best - best hingga membuat kan lutut cam nak tercabut! 


Setiba nye di Genting~ (aku, megat, apek, aik, mepo, boy)

da masuk, depan pintu theme park.
aik dengan gajah lompat nye^^
time hujan >,<" lepak je. memang kitorg bayar untuk lepak dalam ni.
kegilaan cawan pusing, sumpah paling imba yang nih!
grrrrr..awat x rembat je po~
santai sat, tggu boy tgh amik pic orang arab.

haha bile da boleh main. pe lagi jerit Po!!!apek ko relak jeh >,<"

kalau kantoi isap rokok tadi, 10k tuh. duit dalam poket pun x 300rm.

when the rain falls.

mane bas double decker nih.

aik kat london ke?b'asap mulut tuh.

otw ke first world hotel.
 hooraaahhh!! inilah serba sedikit yang aku dapat tunjuk aktiviti aku cuti ni. walaupun ujan time pegi, nasib baik dapat gak merasa space shot n roller coaster!! PUAS!^^ 


p/s: maaf! maaf! maaf! maaf! sebab kene scroll banyak sangat ye^^ t adjust balik.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...