Saturday, October 29, 2011

Selipar Jepun Haus

okeh okeh nak share cite nih, gossip gossip sikit kan. ahaks. ni cite due, tiga hari lepas sudah, basi sudah sebenar nye tapi nak buat macam mane. internet xde time nak share aritu. tengah syok syok lepak sambil makan pau kelapa kat kedai simpang dekat 7e(cam tau je kan^^) dalam pukul 2,3 x silap. baru abis main dota la kan, mesti mau lepak. hehe.


ade "kupu kupu malam". ape dekat jerantut ade?!! xpelik la, tapi apasal skang baru ade?haha. aku agak terkejut dan merintih kesedihan la. bukan sebab ape, muke cam selipar jepun haus jeh masih lagi nak "menjual"?? pergi la kerje supermaket ke jadi waiter kat kedai aku makan tu ke (alamak! nanti xde selere plak. haha) ade sekali tuh dorang lepak ngan pakcik tue, pakcik tu subscribe kot. perrrrrgghhh meluat nye tengok, cam nak lempang je muke pakcik tuh. nak je aku cakap "pakcik, baik pakcik main ngan bini pakcik je la.."

cukup la setakat nih, xnak cite panjang..nanti korang beria2 plak nak tahu sampai ke lubang cacing kan.so tata~

#offtopicsikitarinihahaha

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...