Friday, October 21, 2011

tukar ke DREAM.

setelah berfikir panjang lebar, padat dan tangkas. aku rase macam nak buat tema untuk blog aku ni lah. maybe aku akan gune kan DREAM as the new blog's theme. kenapa aku pilih DREAM ??sebab aku nak b'kongsi la mimpi-mimpi aku. nak cakap best, x best tapi pelik. penuh dengan fantasi kot. hahaha. walaupun serius gile sampai bkerut kerut dahi mimpi aku tuh, mesti tukar jadi mende pelik. nak cakap x basuh kaki sebelum tidur, siap mandi sekali. huh.
macam semalam aku mimpi pasal final x silap aku, daripada nak study tetibe jadi RITUAL pulak. x pasal pasal betul lah >,<" ritual tu bertujuan nak bagi ingatan aku dengan kawan kawan aku kuat. da la buat ritual tengah jalan raya. then tetibe jadi cam semayang hajat pulak >,<" lepas abis ritual aku p makan roti canai kat kedai aquarium. boooooo pelik~! order roti canai tapi offer ayam. sebab waiter tu cakap pasal nasik lemak. aku rase nak terajang je waiter tuh. hahaha. ok la nanti ade pape cite pasal mimpi aku, aku letak kat blog nih. hahaha. 

3 comments:

  1. hahaha masa makan kat kedai aquarium tuh apesal x ajak aku? booooo~

    ReplyDelete
  2. ZzZzzz aku ade sangat ajak kau..tpi ko kate nak cepat la, sebab parking moto jauh takut kene rembat ape la..

    ReplyDelete
  3. bila nk mimpi basah , leh citer kn~~ haahaha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...