Wednesday, November 2, 2011

Personal Taste

pagi pagi lepas balik main dota ni xleh nak cite pasal mimpi semalam la. sebab mimpi semalam cam terabur dan akan memening kan kepale sesape je. haha. arini aku nak b'cerita pasal drama yang aku baru abis tengok the simpsons! PERSONAL TASTE!! drama nie memang jjang!! la kan. drama ni lame da, aku x ske tengok time die baru  baru kuar coz masih hangat kat mate orang kan, xbest nak story mory nih. heeee. 


ape yang masyuk pasal PERSONAL TASTE ?mesti korang tetanye kan. tapi aku pun x dapat nak bagitau haha. drama ni mengisahkan seorang jejaka bernama Jeon Jin Ho(Lee Min Ho) dan gadis innocent Park Gae In(Son Ye Jin). cite pelik start jadi lepas JinHo tu di anggap gay dengan co-worker die, banyak scene yang nampak kan die gay. haha. then die penah ke rumah, Sanggongjae GaeIn. GaeIn ni jenis yang mudah percaye kat orang dan baik sangat orang nye, senang kesian kat orang. die gak baru putus dengan bf die, HanChangRyul coz kene silang dengan housemate sendiri, Kim In Hee. lemak betul boleh silang camtu je kan. kan3? >,<"


JinHo pulak jenis yang cool habis, time dok kat Sanggongjae tuh die memang dok bagi je ke GaeIn yang jenis lembik tu kan, xreti sangat melawan main tadah je. JinHo xsangke lak yang die dapat pindah ke Sanggongjae tu sebab GaeIn anggap die gay >,<" hangin die pas die tau. GaeIn siap cakap depan orang ramai lagi. die nak cakap da die bukan gay tapi x bekesempatan sokmo. JinHo ni gentlemen la bagi aku, sampai GaeIn tu sanggup jadi laki for the next life, nak kasi JinHo minat kat die. GaeIn pulak sweet innocent pulak orang nye, kalau aku pun sangkut. haha.

da la aku malas nak cerita panjang lah. nak tau selanjut nye beli la DVD. haha. choawz!

1 comment:

  1. wah,,minat k-drama jgk ker??
    sma ler....
    hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...