Thursday, March 1, 2012

Happy Birthday Mak!!

Selepas lame da tak buat entry baru, kini aku kembali dengan topic yang lebih pedas, pahit, payau dan hangus!! ( I wish... haha) Kenapa lilin dan cake bagai ni kan? haaa sebab hari ini adalah birthday ibu ku yang tersayang^^ so, konon konon dengan nafas yang baru aku nak start balik blogging la kot. haha.

Da birthday mak aku, so, aku nak cerita serba sedikit la pasal mak aku kan. tak kan nak cerita pasal mak Yoona pulak kan. tapi aku berharap dapat tulis pasal mak die jugak XD macam sesetengah orang kan, mak memang adalah orang yang spesel, same la macam aku! aku rase beruntung la dapat mak aku, sebab die baik! dan kuat membebel^^ bebel tu kire specialty mak aku la. cam superman ade kuasa superhuman kan. walaupun mak aku selalu membebel, aku memang tak leh nak lali. mesti rase macam nak sprint 100 meter je kalau die da start gune SUPERPOWER die tuh. bagi la 24/7 pun, tak kan abis kot.

Sejak aku kecik mak aku ni bertungkus lumus untuk aku dan adik adik, siap kan nak pergi sekolah. lepas die dapat lesen kereta, tambah lagi kerja nye. anta dan amik kitorang kat sekolah! bapak aku kerja jarang ade kat rumah^^ lagi kekadang aku pelik gak, mak aku masak ayam goreng bagai kan tapi die tak makan. mak aku just makan ikan masin je T.T nape mak tak suka ayam ke??? fikir fikir balik rupe nye, die nak bagi anak anak die makan kan. terharu aku! okeh sedikit sebanyak pasal mak aku! cik Aini!! hehe.

p/s: kenapa aku tulis sesetengah bukan semua orang? tengok la paper skang, ade orang buang mak la, pukul mak la. tak paham betul. think bout the person who don't have mother since baby, never earn the mother's love. appreciate them! even though they make mistakes forgive them! because mother is the most precious things that GOD give to us^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...