Thursday, May 3, 2012

Dafuq?!



What happened?! kejutan budaya kejap aku tengok interface baru blog nih. Imba betul blog sekarang kan tapi nampak macam lebih user friendly, walaupun hampir sepatah haram aku tak faham lagi^^. kenapa aku tetibe update blog? dan tetibe buka Ee-tadakimasu nih? adakah diriku telah di rasuk oleh 7 lautan?! 7 lautan, its more like 7 noobshit. hahaha.

Aku saje nak share pasal presentation yang aku nak buat esok, 3 May 2012! presentation english. aku pun tengah pening nak buat macam mane, lecturer tu nak introduction yang super duper diva! presentation first ni, die tak penting kan point lagi. even introduction, kalau takde item yang die nak, zero mark! dafuq?! memang dead meat la kan. pape pun FIGHTING!! tomorrow gonna be war!

p/s : aku akan bercerita pasal ursus maritimus. nak tahu ape itu ursus? datang la kelas aku esok XD

1 comment:

  1. Hi,
    ade nak beli :-
    Korean Drama
    Korean Movie
    Japan Drama
    anime
    Chinese/ Taiwan Drama
    Japan Movie
    Korea Variety Show
    Korea Concerts/ Award~
    semua murah2.. Affordable and always available.
    For any INQUIRY for price etc or ORDER please DIRECTLY EMAIL ME AT geniuslowpro5@yahoo.com or just pm us^^
    tdapat dlm format DVD, VCD dan DATA
    http://www.facebook.com/pages/Twinkle-Trio-Shop/320463608032717

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...